Ik heb een klacht

Heeft u een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten! Wij nemen uw klacht serieus en laten u altijd weten wat ermee gedaan wordt. Klachten worden altijd behandeld. We kijken ook altijd of we iets kunnen verbeteren aan onze organisatie of onze service. In de toekomst willen we klachten verminderen en het liefst voorkomen.

Wij willen u verzoeken uw klacht schriftelijk kenbaar te maken via klachten_at_bosveld.nl. U kunt binnen 14 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons terug verwachten.

Om uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen willen wij u vragen de volgende onderwerpen in uw klacht te verwerken:

  • Dossiernummer
  • Uw contactgegevens
  • Gedetailleerde omschrijving van uw klacht
  • Gewenste oplossing
  • Mogelijk bewijsmateriaal

E-mail: klachten_at_bosveld.nl

Fax: 033 - 47 00 002

Correspondentieadres:

Postbus 806 - 3800 AV Amersfoort 

Noem altijd het dossiernummer. Het dossiernummer staat in al onze brieven en e-mails.