Vandaag bereikbaar tot 17:00 uur
Telefoon: 033 - 47 00 000
Selecteer uw vestiging:AmersfoortBeverwijk

Meld u aan


Training: DISC inzetten voor hogere klanttevredenheid

Tijdens deze coronacrisis merken we maar al te goed hoe belangrijk persoonlijk contact is. Niet alleen privé, maar zeker ook met onze collega’s, relaties en klanten is persoonlijk contact ontzettend belangrijk. Goed met elkaar communiceren gaat niet alleen om het overbrengen van de boodschap die u heeft, maar vooral ook over hoe u deze boodschap overbrengt op de ander. Uw communicatie kan u aanzienlijk verbeteren door uzelf en anderen beter te leren begrijpen aan de hand van de gedragsstijlen van DISC. 


Persoonsgerichte aanpak is de sleutel tot succes

Mensen doen zaken met mensen en daarom maken mensen het verschil. Ook tijdens het bouwen aan een duurzame klantrelatie, bij advies geven aan uw klanten of bij het incasseren van een openstaande factuur is een persoonsgerichte aanpak de sleutel tot succes. De DISC gedragsstijlen helpen u daarbij en zorgen daarnaast voor een hogere klanttevredenheid. Tijdens de training ‘DISC inzetten voor een hogere klanttevredenheid’ leggen we dat uit, zodat u er daarna zelf effectief mee aan de slag kan!


Volg de training

Volg voor 2 PE punten de training ‘DISC inzetten voor een hogere klanttevredenheid’, speciaal voor Accountants op vrijdag 11 december van 10:00 tot 12:00 uur. De kosten bedragen voor Novak-leden €90,- en voor niet leden €110,-. Aanmelden kan gemakkelijk via de onderstaande button. 

Hier aanmelden voor de training

Inhoud webinar

Tijdens het webinar legt training Erwin van Wijk de vier verschillende DISC gedragsstijlen uit en geeft handige tips hoe u uzelf en anderen beter leert kennen en begrijpen aan de hand van DISC door theorie en praktijkvoorbeelden. En daarnaast:

  • ontvang een persoonlijke DISC-analyse voor uw eigen zelfreflectie,
  • leer hoe u de tevredenheid van uw klanten verhoogd door DISC in te zetten,
  • krijg handvatten hoe u met DISC een betere inschatting kan maken van de risico’s in uw eigen klantenportefeuille, zoals klanten die niet tijdig betalen,
  • en ontvang na afloop een certificaat van de DISC training. 

Doet u mee?

We zien u graag virtueel tijdens de training! Heeft u vooraf een vraag? Stuur een mail naar novak_at_bosveld.nl