Morgen weer bereikbaar vanaf 08:30 uur
Telefoon: 033 - 47 00 000
Selecteer uw vestiging:AmersfoortBeverwijk

Bosveld klachtenprocedure

Bij Bosveld besteden wij continu grote zorg aan de kwaliteit van onze processen maar ondanks dat wij onze uiterste best doen kan het voorkomen dat er toch iets fout gaat. Bent u het niet eens met de gang van zaken of heeft u een klacht over onze werkwijze? Dan horen wij dat graag.


Uw klacht melden

Wij willen u verzoeken uw klacht schriftelijk kenbaar te maken via klachten_at_bosveld.nl. U kunt binnen 14 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons terug verwachten.

Om uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen willen wij u vragen de volgende onderwerpen in uw klacht te verwerken:

  • Dossiernummer
  • Uw contactgegevens
  • Gedetailleerde omschrijving van uw klacht
  • Gewenste oplossing
  • Mogelijk bewijsmateriaal

Kennisneming van uw klacht

Zodra wij kennis hebben genomen van uw klacht krijgt u daar een bevestiging van*. Uw klacht wordt gekoppeld aan uw dossier en door de juiste afdeling in behandeling genomen.

*In sommige gevallen kunnen wij u direct van een reactie op uw klacht voorzien. U ontvangt van ons dan geen bevestiging maar direct een antwoord op uw klacht. 


Terugkoppeling op de klacht

Afwikkeling van een reguliere klacht mag volgens de regels van de KBvG, waar wij verplicht zijn aan te voldoen,  niet langer dan 6 weken in beslag nemen. Wij hanteren zelf een termijn van 14 dagen voor een eerste inhoudelijke reactie op uw klacht. Indien dit langer in beslag neemt wordt u hier schriftelijk van op de hoogte gesteld.


Niet eens met de uitkomst van uw klacht?

Bent u het niet eens met de uitkomst van onze afhandeling? Dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht in te dienen bij de kamer voor gerechtsdeurwaarder te Amsterdam. Voor de behandeling van uw klacht wordt dan €50 aan griffiekosten in rekening gebracht.

Voor meer informatie kunt u terecht bij de website van de KBvG.


Klacht melden als opdrachtgever

Heeft u als opdrachtgever een klacht? Dan kunt u deze zowel telefonisch als schriftelijk kenbaar maken aan uw contactpersoon of het behandelend team binnen Bosveld. Weet u niet wie uw contactpersoon is? Stuur de klacht dan naar klachten_at_bosveld.nl