Powered by Smartsupp
Vandaag bereikbaar tot 17:00 uur
Telefoon: 033 - 47 00 000
Selecteer uw vestiging:AmersfoortBeverwijk

Ik heb al betaald

Heeft u al betaald en krijgt u toch nog brieven of e-mails van ons? Dat kan verschillende redenen hebben.

  1. Het verwerken van uw betaling in het dossier kan soms even duren. De brief is misschien verstuurd terwijl uw betaling op dat moment nog niet verwerkt was. Neem voor de zekerheid even contact met ons op of stuur ons een kopie van het bewijs dat u betaald heeft. Noem hierbij uw dossiernummer. U kunt dat doen per email via info_at_bosveld.nl.
  2. Het saldo openstaand dat in de brief wordt vermeld, is het openstaande saldo op moment van schrijven. Dit saldo is dan exclusief eventuele bijkomende deurwaarderskosten die nog zijn gemaakt. Hierdoor staat er mogelijk nog een bedrag open in uw dossier.
  3. Uw betaling is onder vermelding van een verkeerd dossiernummer of aan een verkeerd rekeningnummer gedaan.

 

Wilt u zeker weten of uw betaling is ontvangen? Neem dan contact met ons op.